Egy cégalapítás esetén, például egy kft alapítás során, különböző dokumentumok szükségesek. Többek között a társasági szerződés, aláírási címpéldány, székhelynyilatkozat, ügyvezető nyilatkozatai. Ezeket a dokumentumokat egy ügyvédnek el kell készíteni és éppen az aktuálisan alapítandó „cégre kell szabni”. Valamint az ügyvéd feladata az is, hogy a cégalapítás dokumentumait elektronikus úton az illetékes Cégbírósághoz benyújtsa. Ez azonban nem egy szokásos e-mail, pontos szabályok vannak arra, hogy milyen formában lehet hitelesen benyújtani az elektronikus formába öntött dokumentumokat, és arra is, hogy mitől válik az hitelessé. Szükséges-e a cégalapításnál olyan szolgáltatás, amelyért az ügyvéd is fizet? Igen, a cégalapítás során több olyan szolgáltatást is igénybe kell venni, amiért az ügyvédnek is fizetnie kell. Az adott cég székhelyéről tulajdoni lapot kell lekérni, illetve minden tagot, ügyvezetőt az úgynevezett JÜB rendszerben kell ellenőrizni. A kft alapítás kedvező székhelyszolgáltatással igénybe vehető a topcegalapitas.eu weboldalon!